Запорізьким педагогам показали, як вчити дітей за допомогою комп’ютерних ігор

У Запоріжжі продовжується масштабний освітній проєкт для вчителів

Запорізькі вчителі фізики, хімії, математики та інформатики продовжують навчання в рамках масштабного освітнього проєкту STEAM-CAMP. Викладачі точних наук на деякий час стали учнями та сіли за парти, щоб навчитися викладати по-новому.

STEAM-CAMPПроєкт STEAM-CAMP реалізує громадська організація «Запоріжжя. Платформа спільних дій» в партнерстві з «Фондом розвитку Маріуполя», «Криворізькою фундацією майбутнього» та за підтримки Групи Метінвест. Участь у проєкті беруть близько 100 вчителів.

STEAM-CAMPУ рамках проєкту вчителі вже пройшли два модулі, під час яких вони відвідали лекції та практичні заняття. Як писала «Индустриалка», під час першого модуля запорізьких педагогів навчали лідерству та основам емоційного інтелекту. Другий модуль присвятили діджиталізації.

STEAM-CAMP-Для того, щоб поселити в серцях дітей любов до освіти, до навчання, особливо до точних наук, сучасний вчитель повинен володіти діджитал-інструментами, — розповіла директорка громадської організації «Запоріжжя. Платформа спільних дій» Ірайсат Магомедалієва. — Саме цьому був присвячений наш черговий модуль проєкту «Діджиталізація. За нею майбутнє».

Навчання в рамках проєкту STEAM-CAM проходить у хабі громадської організації «Платформа спільних дій». Під час однієї з лекцій викладачі ознайомилися з інтерактивними інструментами, які допоможуть їм більш цікаво викладати матеріал.

 Ксенія Ємшина— Я вела частину, яка стосувалася інтерактивів на уроках, — зазначила тренерка модуля по діджиталізації, координаторка менторів у лідерській програмі для вчителів STEAM-CAMP Ксенія Ємшина. — Ми розглядали платформи, за допомогою яких уроки можна зробити більш цікавими та інтерактивними в ігровій формі. Ми навчалися, як використовуючи ті ж комп’ютерні ігри, доносити до дітей новий матеріал. За допомогою яких інструментів можна контролювати знання учнів та багато іншого.

Тренерка проєкту, членкиня Асоціації молодіжних працівників України Оксана Салівончик допомогла вчителям розібратися з такими інструментами, як опитувальники, тести, квізи та вікторини.

Оксана Салівончик— Ми говорили, як використовувати їх в процесі навчання цікаво та інтерактивно, — підкреслила Оксана Салівончик. — Яким чином з їх допомогою досягати поставленої мети. Будь-який вчитель може використовувати ці техніки. Єдине, що для цього потрібне, — знання та досвід роботи з онлайн-інструментами.

Вчителька математики школи № 103 Яна Радчук вперше бере участь у подібному проєкті.

Яна Радчук— Для мене це новий досвід, — зазначила вчителька. — Завдяки новим інструментам, про які я дізналася на проєкті, я зможу зацікавлювати дітей на уроках та більш активно залучати їх до навчального процесу.

Під час навчання очі горіли, як у педагогів, так і у тренерів. Вчителі з великим задоволенням пізнавали нове, тренувалися та придумували, як застосувати отриманні знання на уроках.

Олена Баньковська— У цьому проєкті нам дають знання, які дуже корисні в нашій практиці, — підкреслила директорка Запорізького класичного ліцею, вчителька математики Олена Баньковська. — Це те, що дає нам можливість бути сучасними разом із нашими дітьми. Завдяки отриманим знанням ми зможемо зробити наші уроки цікавими та насиченими.

робимо українське технологічне м

Зазначимо, що фінансову підтримку у реалізації проєкту STEAM-CAMP надає Група Метінвест, яка у цьому році відзначає 15-річчя із дня заснування. За цей час компанія реалізувала багато освітніх проєктів для розвитку потенціалу школярів та молоді.

Читайте також: Для співробітників запорізького підприємства капітально відремонтували базу в Кирилівці.

Фото автора

Сообщение Запорізьким педагогам показали, як вчити дітей за допомогою комп’ютерних ігор появились сначала на Индустриалка — новости Запорожья.

Источник: http://iz.com.ua/zaporoje/zaporizkim-pedagogam-pokazali-yak-vchiti-ditey-za-dopomogoyu-komp-yuternih-igor

Мы в Telegram, наш Telegram bot — @zpua_bot, Мы в Viber, Мы на Facebook

Share this post

Добавить комментарий

scroll to top